Sekcja Administracyjna
Do zadań Sekcji należy w szczególności:
- prowadzenie sekretariatu BG AGH,
- organizowanie prawidłowego obiegu i przechowywania dokumentów,
- rowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-rozliczeniowych,
- współpraca z Dyrektorem w zakresie opiniowania, podpisywania i zawierania umów powodujących zobowiązania Biblioteki z uwzględnieniem skutków finansowych,
- współpraca z Dyrektorem w zakresie sporządzanie analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej jednostki,
- prowadzenie spraw ewidencji środków trwałych z wyłączeniem księgozbioru,
- zapewnienie sprawnej eksploatacji obiektu, systemów ochrony przeciwpożarowej oraz urządzeń instalacji stanowiących wyposażenie budynku (wentylacja, klimatyzacja itp.),
- sporządzanie planów remontowych oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją remontów,
- prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, gospodarcze i druki,
- wykonywanie niezbędnych prac gospodarczych, drobnych napraw i remontów,
- zapewnienie należytego porządku i wyglądu budynku Biblioteki i jej pomieszczeniom,
- prowadzenie spraw dotyczących napraw sprzętu komputerowego, biurowego i wyposażenia.
![]() |
Sekcja Administracyjna AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA e-mail: |
www.bg.agh.edu.pl |